2012-02-10 ? 15:33:17

uttråkad och sjuk..












Min förkylning tog stryk av gårdagen, idag sitter jag hemma och snorar och var tvungen att ringa till jobbet och sjukskriva mig. Känns lite bittert.. Men jag har sån huvudvärk att det inte är klokt. Och det som stog på schemat idag på jobbet är inte direkt huvudvärksvänligt.. Så jag sattsar på att kurera mig hela helgen så jag blir av med den här vidiriga förkylningen som håller i sig i ett stenhårt grepp.

Men gick ut en liten sväng för att få lite frisk luft, och släpade såklart emd mig kameran med nya objektivet på. Har inte riktigt fått kläm på det än, men måste ju öva såklart! Här ovan är lite bilder från idag som jag knäppt med nya objektivet. Är jätte nöjd med det.

Önskr att jag ahde orkat gå en längre prommenad, men orkade inte gå längre än upp till berget. Och dit är det ca 100 m från min port haha! Men men, så kan det vara när man är hemma och är sjuk.. Det ska kanske vara så också? vad vet jag... Avskyr dock att vara hemma och vara sjuk. Det är såå tråkigt, helt meningslöst och bortkastade pengar.. Samt att jag faktiskt tycker det är roligt att gå till jobbet! Men ibland får man lyssna på sin kropp när den säger stanna hemma. Och idag kände jag att jag verkligen behövde det.. Urk..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!