2012-02-20 ? 16:27:17

urk för illamående och att vara sjuk..!







Är ju sjuk.. Och för en liten stund sedan stormade min karlslok in genom dörren och kvider något i stil med "ååhh.. Jag är så himla magsjuk, har kräkts massa å så.. Måste sova en stund".. Så det är vad han gör juts nu.

Dessutom har jag mått illa hela dagen och igår, men trodde inte det berodde på magsjuka. Det är ju lagom roligt om vi ska ha värsta sjukkapplöpnngen här hemma.. Känner också att mitt illamående bara blri starkare och starkare.. Urk! Sånt här orkar jag evrkligen inte!!

Men i förmiddags ägnade jag mig åt att fotografera min fina orkidé som jag köpte i förra veckan. Pyntade om lite här hemma och passade på att leka med självutlösaren. Här ovan ser ni mina favoritbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!