2012-02-02 ? 20:52:30

snowflakes











Toddy har ett infamerat sår på underläppen, ganska nära där bettet sitter. Så han har vilat den här veckan. Men åkte ut ändå och fixade lite med honom. Ryktade och pyssade lite med honom. Han fick stå lös på gången medans jag borstade, och det tyckte han var så himla roligt! haha hur nu det kan vara så kul? Han stog stilla med benen men huvudet for runt och han tittade på mig och lite överallt!

Ska till stallet i morgon också, och då ska förmodligen jag och Pernilla
rida ut på Greta och Bilbo. Plus att jag ska mocka och fixa till Toddy.

Passade även på att ta lite fina bilder ute i hagen
när det var ljust ute för en gångs skull!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!