2012-02-24 ? 19:41:55

shitty shit

dålig uppdatering pga att jag är sjuk, men börjar känna mig bättre. Senaste dagarna har varit en riktig plåga! har varit så sjuk så att jag knappt förstått vad folk har sagt till mig.. har lixom svarat "goddag yxskaft" på saker och ting.. Men nu börjar jag iaf känna mig bättre. Hoppas att jag är frisk snart så jag kan komma tillbaka till jobbet! Saknar att göra någonting. Känns så meningslöst att bara vara hemma coh dega på soffan..

Idag är första dagen jag haft ork nog till att ens sätta mig vid datorn på riktigt. Har bara använt datorn som tv annars.. Och har knappt orkat kolla på tv ens.. Men som sgat så börjar jag känna mig bättre vilket jag är enormt tacksam över! Fick också healing av min vän Joanna igår vilket jag tror gav en stor effekt på min sjukdom också.

Mitt liv har vänts totalt upp och ned och jag fattar ingetning längre..
vet inte vad jag ska göra eller hur, trotts att jag vet att jag måste..!
Urk, varför ska det behöva vara så jobbigt????



                                              (älskar John bauers målningar, får mig att glömma både tid och rum)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!