2012-02-29 ? 11:36:58

shabby chic musik!



Idag är jag uppe i tid för en gångs skull! Kan ni tänka er? sitter coh dricker mitt kafef så här på morgonen innan jobbet. Jag har till coh emd hunnit ta en dusch coh allt. Så nu sitter jag och väntar på att gå till bussen som går om lite mer än en halvtimma.

Jag är ganska glad åt att jag äntligen har hittat ett nman på min musikstil.
Jag skulle vilja påstå att jag lyssnar på "shabby chic" musik. Så vill jag beskriva min musiksmak. Och jag tycker det är en väldigt bra beskrivning. För jag lyssnar på lugn och harmonisk musik som ändå är lite trollsk och drömsk, med inslad av lite galenskap ibland. Samt att det jag lyssnar på är vackert och har en betydelse för mig.
Så just nu sitter jag faktiskt och roar mig med att göra en "shabby chic" lista på spotify. Och jag har förörvirgt äntligen skaffat spotift premium! Kan ni tänka er? jag hade lyssnat slut på nästan varenda bra låt.. Så då kände jag att det var dags.. Är otroligt nöjd och tycer det är skönt att jag kan lyssna på spotify på mobilen nu också!

Finns det intresse kan jag ju dela med mig av min shabby chic lista på spotify?
skrik till i så fall :)!
Kommentarer
Sofia

Ja tack :D

2012-03-01 @ 07:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!