2012-02-17 ? 20:34:24

så fantastiskt vackert!





Idag red jag och Pernilla ut en sväng på Toddy och Greta. Det var bland dem finaste stunderna jag haft i mitt liv! Jösses vad vackert det var. Det var klarblå himel och solen värmde oss, det var helt vindstilla och så tyst överallt. Det kändes som om tiden stog stilla. Jag har knappt ord för hur makalöst vackert det var..

Mitt hjärta svämmade nästan över och jag var för första gången där, i nuet och såg hur vackert det var. Att stanna upp i tanken och endast fokusera på nuet är något jag sällan gör. Jag önskar att det hade varat för evigt, vilken lycka jag kände. jag satt där i sadeln på Toddys underbara rygg, hästarna skrittade på i ett lugnt tempo och jag var bara där, både i kropp och själ och i tanken. Jag var bara där just då.

Att vara i nuet, och inte sväva iväg någon annanstans är så otroligt skönt. Och något som jag evrkligen måste göra oftare. jag kan verkligen inte beskriva för er vilken underbar känsla det var. Det var så otroligt bvackert och härligt att ajg nästan började gråta av lycka! Vilken underbar värld vi lever i. Jag önskar så att bilderna hade gjort känslan rättvis, men iphonebilder blir sällan lika magiska som tillfället..

Det var verkligen helt magiskt, att vara där och då
i det helt makalösa och fantastiska vinterlandskapet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!