2012-02-01 ? 23:13:26

ordination, ta det lugnt!



Trist att bara vara hemma en hel dag med ordination, ta det lugnt! Men jag gjorde det bästa av dagen, och när jag vaknat till liv så kom Fidde över och åt super sen frukost med mig, vilket var helt sjukt mysigt! Vi bubblade på om allt och ingenting, precis som vi alltid gör!

Sen när hon hade gått så kom min karlslok och hand kompis hit en stund och så ringde det på telefonen, det var Jennifer som ringde och vi hade ett super givande samtal hur länge som hälst, fast det kändes som ingen tid alls. Hade lätt kunnat fortsätta och prata med henne i många timmar till!

Efter det så knatade jag hem till min syster och hjälpte henne med att förstå hur man lägger in bilder i blogginlägg osv. Sen t jag middag där och pratade om lite allt möjligt. Allt från kaffemuggar som blivit stulna och guidade meditationer. Henned blogg är http://mygucci.blogg.se om ni är sugna på att kika in där!

Sen efter det gick jag och hämtade min lilla byracka, och gick hem. Där väntade ett helt diskberg vilket var mindre roligt. Men så fort det blev färdigt så har jag suttit här vid datan och bara tagit det lugnt! Sjukt skönt. Och Fiffi hon ligger här precis brevid min stol på en provisorisk liten hundbädd som jag buggt ihop. Den består av två kuddar och en filt haha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!