2012-02-18 ? 21:42:01

My day!



haha här är den enda representabla bilden som jag lyckades plåta idag! Dock var vädret allt annat än på min sida. Man kan ju inte alltid ha tur ;) eller hur? Nä men idag var jag ute och red på den här lilla prinsen. Syrran ringde mig just när jag låg och pratade lite med Fiffi, och undrade vad jag i hela fridens kulle ägna mig åt hela dagen? Syrran frågade om jag kunde rida och ta in Naranjo idag, så det är precis vad jag gjort idag!

Sen när jag var färdig i stallet var pappa snäll och kom och hämtade mig. Och han skjutsade mig till pizzerian så jag kunde köpa mig lite middag. Annars har jag spenderat kvällen tillsamans med Fideli och kollat på True Blood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!