2012-02-27 ? 21:06:00

morr..!!

första dagen på jobbet nu då, men självklart känns det som om jag håller på att få feber nu igen.. Jag blir allvarligt talat helt tokig på det här!! jag orkar inte vara sjuk längre!! ..jag vill vara frisk, frisk som en nötkärna och slippa vara hängig och eländig! Ska inga och prata med dom på jobbet och kolla om jag kan sluta tidigare i morgon med och lite senare på onsdag. Så att jag iaf kan jobba lite.. För några långpass pallar jag inte helt enkelt. Då kommer jag bara bli ap sjuk igen.. Och jag får panik på när jag är sjuk! Klättrar snart på väggarna här hemma..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!