2012-02-03 ? 14:02:55

klippning 04.00

            

Är man sjuk så får man faktiskt ligga kvar i sängen precis hur länge man vill. Vilket jag gjorde idag!
Dock lär det ställa till lite problem inför jobbet i morgon då jag ska upp tidigt. Men det löser sig..

Måste bara berätta vad som hände mig inatt! Dom allra sjukaste sakerna hände mig kändes det som. jag gick upp typ 40 gg för att fixa något. Typ stänga ett fönster, stänga av fläkten, fylla på vatten, fixa nått till fiffi m.m... Men allt det där är hyffsat normala grejjer att göra. Men inatt gick jag upp klockan 04.00 pga att min nagel hade gått av. Vilket var väldigt frustrerande då jag skulle lyfta undan mitt hår. Nageln fastnade med andra ord i håret så fort jag petade i det. Tillslut fick jag nog och rusade in i badrummet och klippte av mig avrenda nagel.

Aj, säger alla mina fingrar idag...
jag är ju van vid att ha långa naglar, och nu är dem nedklippta så långt jag bara kan.
Riktigt ovan om man säger så! har lite svårt att lyfta upp papper osv haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!