2012-02-03 ? 13:43:12

inte människa utan kaffe..

Gaah..!! Jag blir galen av att vakna upp på morgonen och upptäcka att mjölken är slut! Det är det absolut värsta jag vet på morgonen. jag blir sjukt grinig.. Jag är inte människa fören jag fått i mig kaffe. Och om mjölken är slut måste jag alltså bege mig ut och träffa folk, och riskera att få psykbryt för mindre..

Nu har jag iaf varit envända ned på ICA och köpt mjölk och diverse andra grejjer. Och såklart springer man på folk man känner som ska prata och ha sig. Fan, kände mig nästan förföljd inne i butiken av en viss person. Och som skulle vara lite "rolig" och påstå att jag var bakis`??? Vilket jag absolut inte är, jag dricker inte alkohol längre. Sen ingen mening med det. Kanske ett glas vin eller så, men jag tror att jag varit full för sista gången faktiskt. Eller jag hoppas iaf det.

Idag är jag fortfarande sjuk, men i morgon SKA jag jobba oavsett vad! Och knappast att jag sulle sitta coh supa när jag är sjuk? jaja.. det var väl ingen jätte grej egentligen men min lackning berodde såklart på kaffebristen i min kropp. Men sen när jag gick till kiosken och skulle handla där möttes jag av en riktig solstråle som förgyllde min dag! Så himla kul när man stöter på riktigt glada och possitiva människor som utsrålar sann glädje och vänlighet.

Nu ska jag hälla i mig kaffet så jag inte får psykbryt igen, känner att det kommer krypande.,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!