2012-02-04 ? 23:54:27

fotosug till 1000.....





Snacka om att mitt fotosug är starkt nu! Jag kan knappt sluta tänka på mitt ny underbara objektiv! När jag inte tänkt på det på en liten stund, och sedan komemr på det igen så mste jag försökra mig om att det verkligen är sant. Så jag vinklar helt enkelt ned skärmen här på datorn och kikar efter.. Och mycket riktigt, det sitter på min kamera!

Dessa två bilder här ovan har jag fotograferat själv, på mig själv haha. Med hjälp av självutlösare. Det är inte det enklaste. Nästa steg är att skaffa ett 50mm och några filter! Har suttit och surfat lite på filter och hittat några jag vill ha. Gjorde faktiskt det precis då pappa började sms:a med mig hahha! Sen är det en fjärrkontroll som ska införskaffas tillsamans med ett stativ :)

Nu ska jag ta en dusch, så jag kan kasta mig ner i sängen.
I morgon väntar jobb, och jag lovar att det kommer vara sjukt fint väder bara för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!