2012-02-10 ? 20:46:27

En semla i sin ensamhet, eller varför inte fyra stycken?



Jahapp.. Här har man slitit och släpat, trotts att vila var ordinerat för dagen. Jag har haft så hysteriskt tråkigt. Så jag har varit ganska så kreativ och en hel del rastlös. Blev till att pallra sig ned till ICA som jag ebrättade för att köpa blommor. Men jag nöjde mig inte med det, tänkte överaska min karslok på kuppen! Så jag köpte fyra stycken semlor. Två var till oss.

Han hade ju ingen aning om att jag skulle vara hemma och sjukskriven idag, så han hade planerat in annat eftersom jag skulle jobbat till klockan 23.00.. Så här sitter man själv, sådär lite snopet på en fredagkväll, sjuk och eländig med fyra stycken semlor? Roade mig med att fotografera en av dem..

Har smällt i mig två stycken redan. Så nu är det bara hälften kvar!
Men först ska jag nog försöka peta i mig lite nudlar eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!