2012-02-05 ? 19:54:51

En Älg



Värdelös mobilbild, men idag på bussen hem från jobbet så stannade bussen pga att en älg hade irrat sig ut på vägen mellan viltstängslena. Blev så otroligt ledsen då jag såg den. Den var verkligen skärrad! Den hade ingen aning om åt vilket håll den skulle springa åt eller någonting. Tack och lov hade den letat sig ned i diket och sprang inte mitt på vägen. Jag fokuserade på att skcika lite lugn och kärlek till den. Och visualiserade lite att den skulle gå åt ett håll där jag evt att det finsn en vägbom som den hade kunnat ta sig igenom.

Polis och viltvårdare var på plats. Hoppas verkligen att dom tog sitt för nuft till fånga och lät bli att skjuta den.
jag skulle tippa på att det är en åring som är lite vilse, och försöker hitta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!