2012-02-20 ? 13:08:51

blurp.. AJ!

Gaaahh..! Blev sjuk igår kväll. Snacka om dålig tajming! Skuleljobbat idag, var faktiskt påvög till jobbet men min kollega undrade om det kanske smittar, och vi jobbar ju bland ganska sjuka personer och min kollega är gravid. Så jag valde att ringa till min arbetsledare och fråga vad dom tyckte.

Jag skulle tydligen stanna hemma.. Jag har varit hemma hela helgen, och börjar bli riktigt leds på det. Och pricken över i:et är ju att man gått och blivit sjuk också. jag fiunderar på om det kan vara början till halsfluss elelr dyl.. Har så jädrans ont i halsen, på ett onormalt sätt.. Samt huvudvärk och ont i varenda led och liten muskel som finsn på min kropp. Igår troddejag att det var träningsvärk efetrsom jag ridit 3 dagar i rad, men sen när jag tänkte efter igen. Två av dagarna åkte jag ju bara häst och det får iaf inte jag träningsvär av. Så det är någonting som inte rä bra emd mig..

Önskar bara att jag får veta vad i hela friden det är! Men antagligen någon form av influensa. Men ev kan det vara någon infektion också.. fast jag har ingen aning jag är ingen doktor.. Men attans vad ont det gör när jag hostar... Aj!

                    

                    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!