2012-02-15 ? 23:06:46

blomster



Har haft fullt upp senaste dagarna och lagt bloggandet åt sidan helt enkelt. har varit så mycket annat.. Plus att det var alla hjärtans dag igår! Jag fick sluta tidigare från jobbet, och köpte like bakelser nere på ICA och efter det skyndade jag hemmåt!

Jag städade hela kägenheten, diskade upp all disk, sen gjorde jag i ordning chips med dipp, tände varje litet ljus i hela lägenheten. gjorde i ordning te till oss och ritade en teckning till min käraste karlslok. Snacka om att han blev överaskad när han kom hem! Plus att jag hade tagit en dusch och snyggat till mig också!

Och det var tur för honom att han inte kom hem tomhänt ;) haha! Jag fick en superfin bukett med rosor, vilket ajg inte direkt är bortskämd med...(!) Men det hoppas jag på att det blri bättring med.. ;) Jag ÄLSKAR nämligen att få blommor! Och min kära lilla mamma kom även hon hit med en bukett blommor <3 Av henne fick jag tulpanerna ni ser i bilden ovan!

Nu har jag långledigt vilket ska bli sååå skönt! Fyra helt lediga dagar, dock så ska torsdag och fredag spenderas ute i stallet hos Toddy. Men oj som jag längtar efter lite hästdoft nu.. Och så hoppas jag på att kunna fotogarefra syrrans kusar lite också i helgen.  Så nu beställer jag solsken och allmänt fint väder haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!