2012-02-04 ? 22:12:33

70-300mm <3



Pappa började sms, och efter en stund tyckte jag att han började bli konstig. Ett tag trodde jag att han bara skulle vara rolig. Sådär som han faktiskt får för sig ibland. Men då mammas chattruta på facebook poppade upp anade jag ugglor i mossen!!

Om jag ska vara ärlig så hoppade jag i mina gummistövlar och slet åt mig kameran och jackan i farten och sprang hem till mamma och pappa. Och mycket riktigt så hade dom handlat ett sigma 70-300 mm objektiv till mig <3 Tror inte ni kan förstå hur glad jag verkligen blev över det! Det var det absolut bästa någonsin som jag har fått. Och jag kan inte minnas senast jag "fick" en överaskning av någon..?

Pappa hade tydligen väntat på att jag skulle komma hem hela kvällen.
Och tillslut kunde han inte hålla sig längre utan var tvungen att skicka lite kryptiska sms :D

Och här nedan har vi bildbeviset, fotat med mobilen såklart haha! Min kamera med MITT objektiv på<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!