2012-08-02 ? 12:51:30

tvätt-torsdag

I morse när jag skulle gå och hämta Fiffi hemma hos mina föräldrar, så svängde jag förbi tvättstugan en snabbis. För att kolla om det fanns några lediga tider. Och mycket riktigt. Det fanns ett tvättpass som passade mig alldeles ypeprligt! Nämligen tvättpasset 13.16. Nu är jag nöjd och glad och sitter och taggar till inför tvättstugan.. eller?
 
Fiffi försöker med alla medel att få mig att förstå att hon inte alls är så sugen på tvättstugan. Och att hon inte har någon skyldighet alls till att tvätta mina kläder. För hon är ju hund och använder inte mina kläder till något annat än att sova på, och bädda in sig i.. Jag tycker då att hon absolut kan hjälpa till för en gångs skull!
 
"Nej jag vill inte följa med till tvättstugan.. Nämen OJ var det din tröja jag sov på? ..Hade ingen aaaaning!"
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!