2012-08-22 ? 11:10:45

Stanna hemma för fan!

 
Varje år när hösten närmar sig, känns det alltid lika vemodigt. Jag har inte alls lust att få höst! Jag tycker att sommaren har gått påtok för fort. Och jag tycker att mina vänner har varit hemma påtok för kort tid också. Kolla bara på bilden här ovan, hur nice frukost är inte det?
 
Det är min bästa och finaste Maja som gjorde den frukosten till mig. När jag kom hem till henne i förra veckan, så stog frukosten färdig på bordet. När man fått smak för sådanna privilegium kan man ju inte bara låta sina vänner åka iväg.. Ursch vad ledsen jag blir av att bara tänka på det! På lördag åker hon, min Maja. Ja och då flyttar hon till Åre på heltid. Hon kommer med andra ord inte spendera flera sommrar här nere, detta var den sista. Åååhhh... 
 
Och på söndag så flyttar min älskade romantiker Emma till kalmar..
Hon har ju också precis kommit hem? vad är det med er mäniskor?!?!? 
Kan ni aldrig ta och stanna hemma(?!?!!!?), jag älskar ju er!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!