2012-08-22 ? 10:59:00

jag vill inte att sommaren ska ta slut.

Jag har ju inte bloggat så himla mycket på senaste, vilket både är både bra och dåligt. Nu när sommaren lider mot sitt slut känns det en aning vemodigt.. Det här har nog varit den bästa sommaren i mitt liv?
Tänkte att jag kunde göra en lista på lite av alla saker jag gjort i sommar.
 
  • ..kollat stjärnfallen uppe på berget!
  • ..åkt downhill för första gången!
  • ..börjat spela lite tennis!
  • ..syrran fyllde 30!
  • ..nya spidermanfilmen!
  • ..spelat minigolf!
  • ..börjat lära mig att laga mat!
  • ..solat och badat.
  • ..lekt fångarna på fortet.
  • ..varit på skansen.
  • ..haft finbesök från Borås!
  • ..Nordiska museet.
  • ..grillkvällar!
  • ..blivit blondin igen!
  • ..provat att ha katt.
  • ..klappat tamillrar!
  • ..spelat biljard!
  • ..återinvigning av bogesunds slott
  • ..haft mysiga kvällar med Emma
  • ..Fruktsallad!
  • ..kollat båda säsongerna av solsidan, igen!
 
Jag vill verkligen inte att den här sommaren ska ta slut...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!