2012-08-09 ? 11:38:43

Ingen bloggsommar, så att säga!

Detta blev ju inte direkt någon blogg-sommar om man säger så. Men jag ska försöka blogga lite ordentligare från  och med nu. Jag bloggar ju faktiskt först coh främst för min egen skull. För att jag tycker att det är roligt att skriva. Men jag har helt enkelt inte haft tid coh tålamod till att knåpa ihop några historier om vad jag härjar med. Men här kommer lite bilder från senaste!
 
När det är sol-mode at Björtas place åker hatten på!
 
jag och min älskade Emma som äntligen kommit hem från Frankrike!
 
En härlig blandning!
 
Lite wakeboard i skymningen! Björta rockade! Hunden är Rammes :)
 
Min älskade Fiffi, som jag älskar dig!
 
Jag påväg till jobbet i tisdags :) 
 
Jag och Anna i taxin med jobbet! dock så ser det snarare ut som om vi åker fångtransport..
 
Anna och jag plåtar våran jobb-lunch.
 
Plocka lite vildhallon!
 
jag coh joseph besökte Bogesundsslott!
 
Joseph vid slottet, ser lite vilse ut, trotts skyltarna!
 
så obeskrivligt vackert! synd att det inte blir lika bra på bild..
 
Haffade lillebrors mountainbike!
 
Min as-coola systerson Oscar i fräna 3D-brillor!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!