2012-08-12 ? 14:09:55

En fabulous fantastic, faster!

 
När min lillebror, mina brorsöner och deras kompisar gamar nere i min gamla bunker,
ja då kan jag helt enkelt inte låta bli att tränga mig på....
 
Då chillar jag galet med en schysst hatt och ställer jobbiga frågor. 
"..Men ååh Nataliiieee, nu dog jag på grund utav dig!" Det är standardfrasen!
 
Dom är tydligen för stora numer för att pussa sin gamla faster. Så då får jag ta i med hårdhandskarna. *
Klart att jag ska få pussa och krama på mina syskonbarn, oavsett hur stora dom har blivit?
 
Kalle tyckte att han var lagomstor för en kavaj och för att bli pimp. Det håller jag inte med om!
Och inne på H&M i förrgår fann jag sen lille rackaren mitt i ett hav av damunderkläder, i alla dess olika färger och former. Och som den fantastiska faster jag är, tog jag en bild för att visa för hans mamma och pappa, sen släpade jag honom i örat ut ur butiken. ..Eller?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!