2012-08-26 ? 01:22:00

Do you remember when we first meet..?

Separationsångesten har aldrig varit såhär stor någonsin förut! Och jag blir galen, vilka svin! Jag vill bara skrika "Men stick dååå.." fast det vill jag ju inte. "stanna kvaaaar.." Men det går ju inte? "Jag följer meeeed..." men det kan jag ju inte... Så istället förblir jag tyst och skriker inte alls.
 
Jag tycker inte om hösten, det har jag inte gjort på många år nu. 
Det spelar ingen roll hur vacker den är. För jag vet, att jag måste vänta till nästa sommar igen innan jag får återse mina nära och kära. Vänta hela långa hösten, vintern och våren innan vi alla samlas här hemma. Hemma på ön i några få men ack så härliga sommarmånader. Och det ska gudarna veta, att vänta är ta-mig-fan det absolut värsta jag vet!
 
Jag kan inte fatta att både Emma och Maja sticker redan i morgon...
Saknar er redan så det gör ont. Böla på bussen till jobbet kommer bli standard utan er! 
Men sticka ska jag också. Oavsett vad, så ska jag ut och äventyra, träffa folk och lära mig nya saker.
Men fy fan vad jag önskar att vi hade kunnat vara på samma ort.
I fucking love you bitches! -Enough said
 
 
 
Well all those times they come and go
And alone don't seem so long
Over ten years have gone by
We can't rewind, we're locked in time
But you're still mine
Do you remember?

 
 
 
Jag och Maja i baljan när vi var små.
 
Jag och Maja på Gotland 2009
 
Emma jag och Fidde. Mina bruuds!
 
Fuck you right back!
 
 
 
Ni är ALLT och mer där till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!