2012-08-01 ? 00:17:45

Bilder från finbesöket från Borås.

Mina vänner från min gamla internatskola kom ju och hälsade på. Jag visade dem runt hela vaxholm och det blev en mysig fikapaus i hamnen.
 
Grabbarna blev galet sugna på att svinga i leanen i officersparken. Och Jon blev så till sig att han tappade våran nyinköpta volleyboll när han såg hur högt upp Bernad svingade sig i luften!
 
Jon blev som ett litet barn på julafton när han fick se den gigantiska lekparken i ullbergska parken, han var bara tvungen att testa alla olika sakerna som fanns där. Ingen av oss hade mage att tala om för honom att det var en lekplats för barn och inte för vuxna....
 
Blev en mysig grillkväll på Eriksö. Dock blev vi bestulna på en del utav middagen... Men Joseph tog tag i saken och gav tjuven en läxa... Det var ingen nådig smäll måsen fick sig....
 
Bernad blev dock bundig med änderna. Dom blev som galna och han tämjde dem vilket jag inte trodde var möjligt.... Han fick dom att hoppa högt coh göra andra coola trick... Dom satt till och med i hans knä. Kanske man borde kalla honom för fågelmannen istället för bernad??
 
Jon och Joseph dissade dock ankorna efter en stund. Det var bara Bernad som var bundis med dom. Så istället sparkade dom volleyboll till varandra. Joseph freestylade dock och körde lite bayeatch istället.....
 
Det fräste i grabbarnas näsor när dom petade i sig sina galna baguetter från Gateu. Jag upplevde inte alls samma problem då jag åt en hederlig salami-brie smörgås istället för en ost coh skinka med dijon-senap..
 
Vi gick på upptäcksfärd i stockholm också, och jag hade svårt att slita mig från detta ställe. Tappade hakan när jag såg denna skylten. Hankan är ännu inte på plats. Tänkte ta mig en tur dit senare i veckan och kolla om jag återfinner den... Hakan kan ju tritts allt vara bra att ha tillbaka.... eller?
 
Jon har ju varit och semestrat ensam i grekland. Så det blev lite grekiskt krubb efter upptäcksfärden i stockholm. Sjukt gott, vi blev sjukt mätta. Så mätta att vi missade båten till badholmen..
 
Sen sista dagen så gick vi på museeum här i vaxholm. Ute på kastellet. Dock misstkötte sig Joseph som var våran guide, så illa att han fick sitta i en av fängelsehålorna...
 
Efter att vi betalat borgen för Joseph, och han blivit utsläppt ur finkan, så blev det lite fångarna på fortet. Här har vi grabbarna inne i "bastun" en utav stationerna. Fy satan vad stressigt och varmt det var där inne.
 
Sista bilden. Jon och Joseph nöjda och glada efter en av aktivitererna under fångarna på fortet. Här hade vi precis kommit ut ur "rummet" där vi samlat röda bollar ur ett bollhav. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!