2012-08-01 ? 00:27:42

a dream come true!

Joseph och jag när vi nästan fått på oss all skyddsutrustning!
 
jag, Joseph, Jon och Bernad, redo att ge oss på downhill backarna!
 
Joseph, Jon, Jag och bernad, uppe på toppen på hammarby-backen. 
 
Jäkla Jon, han var en ren naturbegåvning på detta och uppvisade en mängd olika coola trix.
 
Joseph och Jon, och styret på min cykel, strax innan vi begav oss nedför.
 
 
 
Efter två timmar flätade jag håret. vilket jag borde gjort redan från början!
 
Man är ju bara för snygg i hjälm......
 
Jag och ett av alla mina söta blåmärken efter downhillen..!
 
 
Jag älskar downhill. Och detta är bara början!
Jag är helt blåslagen. Dock så var det bara i liften som jag kraschade, men jag älskar det, coh jag ska absolut åka snart igen! Bland det coolaste och roligaste jag gjort i hela mitt liv. Jag är kär! Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att JAG skulle våga detta. Helt sjukt och vilket adernalin! love it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!