2012-04-06 ? 18:53:27

Yesterday





Gårdags kvällen spenderades tillsamans med Humla och hennes vänner! Först bar det av till en studentskiva på GK vilket var enormt roligt! Men jag hade nästan glömt bort hur liten man är när man är 18 år.. haha! Jag har verkligen börjat känna mig gammal! Men efter ett tag så släpade Humla iväg med mig till ett annat ställe!

På ställe nummer två så stötte jag på min gamla lärare från högstadiet, vi stog och snackade en god stund och jag lovade honom att när jag är uppe bland stjärnorna. Dit jag siktar med andra ord så ska jag ringa honom och berätta det! haha!

En galen kväll, och jag är SÅ glad åt att Humla inte släpoade med mig på den där efterfesten!

Kommentarer
Humla

Allt som saknades var ett gäng shottar, då hade jag kunnat lura med dig ända till månen!

2012-04-10 @ 13:34:54
URL: http://humladahl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!