2012-04-29 ? 17:24:01

Svampsoppa!

Igår så tvingade jag med mig Max på en promenad, runt i princip hela Vaxholm då han aldrig sett det. Kan tilläggas att det var ett bra tag sedan som jag såg min hem ö i dagsljus. Mer än mitt borstadsområde vill säga. Så det var sjukt trevligt! Vaxholm är ju faktiskt riktigt fint.. Vilket man lätt kan glömma bort när man bor där.

Efter den långa promenaden så var det dags att laga mat. Jag svängde ihop en svampsoppa med stekta champinjoner i som jag stekt i smör och lite vitlök. Till det blev det även vitlöksbaguetter! Inte för att jag lagade något mer än champinjonerna så är jag faktiskt lite nöjd med mig själv. Maten blev god!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3149872/images/2012/pic_200452097.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!