2012-04-30 ? 17:47:58

söndagschill på en måndag i stallet!











Märkligt, idag känns det som om det vore söndag. Har haft värsta söndagsdagen idag. Syrrans snubbe ringde och väckte mig och sa åt mig att hoppa i kläderna. vi skulle visst ut till stallet och grilla. Men väl där, upptäcker vi att syrran är uppe i stora stallet, så vi gasar dit och hon är i ridhuset och rider en häst hon jobbar med ibland. Så då passade jag på att gå ut i hagen coh pussa lite på Toddybollen<3. Riktigt mysig coh skön dag!

Efter vi varit uppe på Broknäs så åkte vi ner till vårat lilla stall coh rgillade och hade jsukt trevligt! Nu sitter jag hemma i min lya igen och undrar vad fan man ska hitta på?! Det är ju valborg och allt! Nä nu sk ajag nog t och snygga till mig lite, för sen bär det nog av för att kolla på brasan. Sen får jag ehlt enkelt se vad som faller mig in. Vore roligt att göra något totalt skruvat ikväll!

Kommentarer
sara

Super fin blogg! :D

2012-05-01 @ 12:21:52
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!