2012-04-01 ? 21:56:31

shit happens when you party naked!

Hujedamej sån kväll det var..! Vansinnigt roligt igår! Allt som inte borde hönt, hände. Allt var sjukt otippad och opalnerat och det är väl antagligen det som gör att det faktiskt blev så vansinnigt roligt! Jag är sjukt glad, sjukt lycklig. Och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med all den här glädjen?

Sen att man tydligen gått och blivit sms-torsk är ju inte dåligt det heller?
Det är också vansinnigt roligt! Jag är glad och nöjd och hoppas på att
livet forstätter i den här ljusa banan nu! För det är jag värd :)
..Och som dom säger, efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!