2012-04-01 ? 22:22:39

Senaste tiden i mobilbilder..



jag har fått tillbaka min klänning av Fidde som jag hade glömt att jag hade haha ;)


Världens sötaste lilla trollunge, hade inte satt skorna på fel fot ;)!


Toddy kan då aaldrig vara seriös på kort.. *suck*


Världen bästa Toddy, detta passet gick hans jukt bra, men jag var som en klump gele...


När jag fick Orkidén av Mamma, man kan skymta min matsäck i spegeln till höger ;)


En spökbid på syrran från när vi lastade hela transporten full med hö! Såhär blir det när jag
använder blixten på min mobilkamera.. Sjukt störande, men man orkar inte av av skalet :P


Jag och min lilla ögonstens Odd Molly F, efter att syrran hade verkat hennes fötter <3


Syrran coh jag var på lunch coh fika hos våran krutgumma till mormor <3


Naranjo innan, jag & Naranjo, Syrran & Dojjan begav oss ut för att galoppa i spöregnet!


Innan jag och syrran drog ned på byn för ett glas vitt häromdagen!



Nya fräscha lakan.. Till bara mig <3



jag spelar HÅRT på wordfeud, coh äger sönder Robin!! <3



Riktigt jäkla söndagsväder.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!