2012-04-23 ? 11:37:30

Nytt till hemmet!!!



Sähär ska mitt blivande sovrum se hur n'är det är klart! Det kommer bli mycket jobb, ett riktigt projekt. men bra kommer det att bli. Men utrymmet där sängen står nu, vad ska jag göra med det egentligen????

Jo igår kom jag på det så nu ska ni få se! Håll i er.....



Jag ska saffa mig en sån här klädställning och hänga upp mina schysstaste
kläder på och lite andra snygga saker så som mina sjalar osv.





Denna lampan ska jag bara ha!



Lådor kan vara bra att ha?


jag har dock ingen grön vägg utan en vit. Men såhär ska jag göra med tavlor tll den väggen!



En liknande klädställning som den här ovanför. dock så kostar den första typ 1299:-
och denna som är snarlik kostar faktiskt bara 99 kr. då tycker jag den billigare rä mer värd att köpa!



Sen vill jag ha den här fina spegeln att hänga på diagonalen ovanför mig vita byrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!