2012-04-15 ? 00:07:55

nattligt :)

              


Ikväll tog jag en tur hem till Humla, hon bjöd på mohjiitos ikväll igen, släpade med mig Jihanni dit också. Humla blev råtaggad på stan så jag tvingade Jihanni att haka på Humla. Jag kan inte följa med, sen va juag inte så sugen heller. Jag sitter bara hemma och känner mig ensam just nu. Ensam och eländig, eller? Nä sitter och dricker ett glas vin i väntan på en god vän som ska komma hit.

Jag sitter inte bara hemma och är eländig i väntan på min goda vän. Utan jag sitter och bläddrar igenom helt sjukt gamla bilder. Bilder som jag vet att flera andra personer önskar att dom inte fanns.. Men det är kul, här sitter jag med bilderna i handen, tittar, skrattar! Och är så glad åt att det var med min engångskamera för 7 år sedan som bilderna togs! Vilka jäkla bilder!! Sen har jag hittat massa bilder på våra gamla och enormt saknade djur också. Har satt upp ett par stycken bilder i min spegel i hallen. Så att jag vaje dag kan påminnas om underbaringarna. ÅÅhh som jag saknar dom!!

Sen längtar jag ju helt galet mycket efter att katten ska flytta hit. Det kommer bli en helt annan lägenhet, det är jag säker på! Sen längtar jag efter min kära vän som är påväg hit också. Men som jag längtar efter att den lilla underbara vitingen ska flytta in här. Jag kommer få en liten prinsessa att passa upp på och sköta om. Då har jag lixom en anledning till att vilja vara hemma haha :)!

Btw, hittade min webcam idag haha!
Hade glömt bort att jag hade en och var tvungen att prova.
Det är nästan pinsamt att min mobilkamera är brutalt mycketbättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!