2012-04-14 ? 12:07:42

Mina små handdukar, vad har jag dom till?



Det är många av mina vänner som undrar vad jag har dom här små handdukarna till?
Och jag tänkte det kunde vara intressant för er att veta också? Kankse ni skaffar egna till och med?

Jag kallar dom för mina "ansiktshanddukar". När jag tvättat ansiktet vill jag ogärna torka mitt ansikte på handduken där man torkar sig efter man varit på toaletten. Och jag vill heller inte torka mig på mina handdukar som jag använder när jag duschat. För på dom vill jag inte råka få någon foundation eller en mascara fläck.

Så det som känns allra renligast och bäst är att ha separata handdukar till just ansiktet! Spelar ingen roll om dom får smink på sig eller inte. Jag slipper oroa mig för att handduken har varit någon annanstans. Och jag slänger dem i tvättkorgen när jag tycker att jag använt en tillräckligt, och hugger helt enkelt in på nästa.

Jag tycker att det är fantastiskt renligt och bra.
Och jag kommer alltid att ha mina ansiktshanddukar.
Dock funderar jag på att köpa lite snyggare...

Kommentarer
Zandra

Jag köpte mina ansiktshanddukar på åhlens, kommer i söta små inbundna förpackningar om 4 och kostar 99 kr, skön froté och oslagbara i storlek när man far runt på modelljobb och behöver ha med sig flera st som inte tar för mkt plats!

Kika om de är nått för dig med! =)

2012-04-21 @ 11:50:19
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!