2012-04-08 ? 19:38:21

Kissekatt !!

Åh! Jag är så himla glad, jag kommer inte bo ensam länge till! Det är nämligen så att en vit liten kissekatt kommer att dela lyan med mig! Jag är så glad att jag snart spricker! Som jag har längtat efter en egen liten kissekatt.. Och nu ska det äntligen ske!

Förhoppningsvis så kommer hon redan i morgon. Men annars kommer hon någon annan dag i veckan. Måste försöka vaska fram en kattlåda bara! Vilket kanske inte är det lättaste en söndagkväll såhär haha :)! Men ska göra mitt bästa! Åh så glad jag är!!

Om jag går lov av dom som har henne ska jag visa er bilder på henne. Hon är så vacker!

Kommentarer
veronica

ätr du inte tsm med din kille som du skulle ha lägenheten med ? =/

2012-04-11 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!