2012-04-18 ? 22:19:25

Historier från 2007!!

Hahah, igår gav jag mig på två kassar som stog inne i "snuskrummet". Rummet som ännu inte är iordninggjort. har garanterat berättat om det förut, men jag har glömt bort, kankse ni också?Det är iaf mitt blivande sovrum. Men det är jätte äckligt där inne nu. Tänkte skicka pappa att köpa målarfärg dit till helgen.

I dessa kassar jag gav mig på igår hittade jag dom mest sjuka saker! Saker jag hade glömt att jag hade, och saker jag medvetet hade förträngt att jag hade! Bl.a en resedagbok från USA resan som var i mer än 1 månad! Där i har jags krivit helt galna saker, och jag satt och tjöt, skrek rakt ut, grät, och låg i fosterställning avskratt här hemma i soffan. Stackars Johanna som var med mig fattade inte ett skit, hon såg t.o.m lite halv panikslagen ut. Jag läste bara lite här och där, vet iinte om jag någonsin kommer klara av att läsa allt som jag skrivit där i..

Men sen hittade jag lite gamla bilder, två solglasögon och lite annat krimskrams som jag med omsorg har placerat ut på diverse ställen här hemma. Så nu kryllar det av sjurbilder i hela min lägenhet. Måste göra något åt det tror jag. Vid tillfälle så ska jag ta och skriva ut lite nya coola bilder på Gallerix tänkte jag. Bilder jag tagit själv och hänga upp i en schysst tavelram. Men ja.. Det återstår att se :)!

              

                                              Jag med min resedagbok från 2007!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!