2012-04-09 ? 12:24:41

En katt hos mig <3

Mm vad jag längtar! Det här blev min allra sista natt ensam i lägenheten! Sen kommer socker faktiskt att dela den med mig :)! Det kommer bli så sanslöst mysigt!! En liten kissekatt här hos mig!!

Kan inte sluta tänka på att jag äntligen ska få hämta henne ikväll. men just nu ligger jag bara i min säng och samlar lite krafter för att gå upp och göra kaffe. Har egentligen varit vaken väldigt länge, men tycker det är så oförskämt skönt att bara ligga kvar i sängen och ha det bra!

Har dock en väldigt påstridig huvudvärk, men den beror nog på att jag inte druckigt kaffe ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!