2012-04-19 ? 13:38:38

Böcker!



Jag har massor av intressanta böcker att ge mig på! Två av böckerna har jag redan börjat att läsa. Det är Änglarnas medicin och Hästar berättar. Den senare boken slarvades bort i flytten, så det är därför jag inte läst klart den. Men det är en bok som handlar om djurkomunikation, och om hästars egna historier. Gud vad man gråter när man läser den. Man gråter så att tårarna sprutar! Men jag ska ge mig på den igen snart tänkte jag.

Ja sen är det ju min sago bok av John Bauer som ligger där underst. Det är nog den vackraste sagoboken som finns. Jag är ju helt vansinnigt förälskad i sagorna där i, och John Bauers fantastiska och helt förtrollande teckningar/målningar. Men pga att jag har så många olästa böcker så ringde jag idag till Livsenergi, bokklubben som jag är medlem i, och avbeställde nästa månads bokpaket. Känns lite trist, men måste ju läsa klart dom jag redan har hemma och inte bara köpa nya hela tiden haha!

Kommentarer
Sevgi

Hur mycket kostar det att vara medlem på den bokklubbben? :)

2012-04-20 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!