2012-04-30 ? 03:41:19

blurp.. :)

blä, här sitter jag i nattliga funderingar som vanligt. sitter coh filosofierar om så otroligt mycket! Tycker inte alls om att inte riktigt veta saker och ting. jag vill veta. hatar också att vänta! det rä bland det allra värsta som jag vet! Och i morgon är det valborg också. Tänk vad man firade det när man var liten. Det var ju typ årets höjdpunkt.

Hahaha, nu bara väkler det in gamla och helt sjuka minnen från valborgsfirandet. och såklart andra innen cokså. Hjälp!!! tack gode gud för attman blivit äldre och iaf lite klokare. Hoppas jag iaf!

Nä nu är det väl dags att hoppa i lopplådan snart..
men tänkte dte kunde vara trevligt emd en liten uppdatering här.
en skriftlig sådan ;)

Kommentarer
Jessica Eriksson-Stalltjej

Jag har mailat dig i natt , fick mailadressen av Zandra som du bloggade med förut, men i korta drag så hittade jag den bild vi har i headern som en clipartbild när jag googlade, och hade ingen som helst aning om att den var omgjord från ett foto. Det har vi fått insikt i efteråt. Den fanns på flera ställen nämligen. Hur som helst, vill du att vi tar bort den så gör vi det, annars behåller vi den gärna. Jag vill verkligen inte använda någon annans bild utan tillstånd så jag ber om ursäkt för det som inträffat. Mvh Jessica/Stalltjej.se

2012-04-30 @ 12:34:18
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!