2011-12-30 ? 17:55:37

vägledning

Gaaah vad jag längtar tills det här året är slut! Och den första januari är lägenheten våran! Fast han som bor där nu har inte möjlighet att städa ur den förens i mitten av januari, så han har betalat hyran för januari. Jag LÄNGTAR så jag håller på att bli galen!

Tänk att jag äntligen ska få bli "vuxen" på riktigt, få ett eget hem! Då ska vi börja med att måla om, så vi det blir fräscht och fint. Ska höra med min kompis Björn om han kan tänka sig att tapetsera lite också. Skulle vilja ha en fondvägg, men resten vitt! Så det bryter av litegranna.

Sen har jag förörvirgt haft en ganska jobbig tid nu senaste veckan.. Därav dålig uppdatering då jag inte har lust att skriva massa eländigt. Men jag har privat ett nytt objektiv till min kamera. Men de objektivet saknar egen autofokusmotor. Så sa lämna tillbaka det till min gamla klasskompis om han inte vill sälja det väldigt billigt till mig förståss.. Men annars är det Precis ett sådant objektiv jag skulle vilja ha!

Men sen har jag börjat ge vägledning till folk genom min änglaortlek.
Vilket är väldigt roligt, speciellt när man får höra att det verkligen
 stämmer väldigt bra! Och att det verkligen var svar på frågan som
dem ställde eller att dem kan relatera till det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!