2011-12-04 ? 01:14:45

Lite om mig och vad jag gör ♥



Hej jag heter Natalie och är 22 år gammal. Dom flesta känner
väl redan mig men pressenterar mig lite kort iallafall.

Jag är en person som trivs bäst med djur omkring och och nära till naturen. Jag har i hela mitt liv haft både katter, hundar och hästar nära tillhands i mitt liv. Och då jag växte upp liknade väl mest vårat hem ett zoo. Nu mer så bor här hemma endast en katt och en hund. Katten som egentligen heter Maja, är en Cornish Rex och kallas bara katten eller kissesn. Hunden är en Chinese crested dog och heter Chardonnay, men kallas till vardags för Fiffi.

Mina systrar har tillsamans 6 stycken hästar. Men dem pressenterar jag en annan gång! Hade en helt underbar ponny förut som ni säkert komemr få se mycket bilder på, han heter Breitling och är en Welsh Cob. Sålde honom i Januari 2011. Och sedan har jag två medryttarhästar, Toddy och Greta. Dom skall också få bättre pressentation vid senare tillfälle. För den här pressentationen skulle väl handla om mig :O?

Jag tycker om att läsa och skriva, trotts att jag är dyslektiker! Så ni får ha överseende med diverse stavfel här på bloggen. Jag är en pigg (oftast, dock inte på morgonen) och glad tjej. Jag tycker om att umgås med mina vänner och hitta på knasiga saker, men trivs också bra med att ta det lugnt hemma för mig själv. Min pojkvän betyder otroligt mycket för mig, och såklart älskar jag att spendera tid tillsamans med honom!

Jag arbetar som personlig assistent, och har gjort det sedan slutet av september 2011. Tidigare arbetade jag som vårdbiträde på ett äldreboende, men har även hoppat in som vikarie hos två andra brukare. Sen har jag jobbat lite på fritids och förskola samt lite smått inom "resturangbraschen".

Jag är väl lite av en konstnärssjäl och har ett brinnande intresse för fotografering! Tycker även om att rita och måla. Gick en estetisk linje i grundskolan med inriktning bild och formgivning. Gymnasiet gick jag aldirg klart, berättar kankse mer om det cokså någon annan gång om det finns intresse.

Jag är ganska andlig av mig och tror på det som folk kallar "övernaturligt". Under hösten har jag även börjat utväckla mig själv inom detta, och har verkligen fått en storskjuts frammåt! Jag har fått en klart förbättrad livssituation och är helt enkelt lyckligare än på länge. För er kanske dte låter flummigt, men skriver mer om just detta framöver. jag tror även på ödet, men också att man skapar sitt eget öde. Sen tror jag även på karma, att ens egna gärningar tillbakaspeglas på en själv. Sen är också tankens kraft bland det mest kraftfulla!

Mitt stjärntecken är scorpion. Och folk säger att jag är en typisk sådan, dock låter det hämskare än vad det är i alla dessa stjärnteckens beskrivningar haha!. Sen har jag även fått höra att jag är ett typisk indigo-barn. För er som undrar kan jag även berätta mer om det cokså i framtiden.

Just nu vill jag bara komma igång med den här bloggen. har ännu ingen header, och ingen design.... Vill ha det NU! Men är för ivrig för att vänta tills det är klart inna jag sätter igång mitt skrivande.

Min gamla blogg kändes helt enkelt för gammal och dammig. Finns så mycket jobbigt och trist i den. Mitt liv har ju lixom förändrats så radikaltunder det senaste året. Vissa dörrar har stängts medans flera andra har öppnats. Så känns så mycket roligare att börja blogga här på något "nytt och fräscht". Starta om på ny kula lixom.

Här ska ni få följa mitt liv som ständigt är i utväckling. Få följa mina med och motgångar, såväl i mitt "privata" liv som i mitt hästliv. Här ska jag kombinera det har jag tänkt. Och ni ska få följa hela mig och inte bara en del.

Hoppas ni kommer uppskatta det! :)
Varmt välkomna hit till mig och min blogg ♥

over and out, för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!