2011-12-16 ? 21:01:03

Det kommer bli helt perfekt!

Nu har jag för första gången varit inne i lägenheten. Lägenheten som snart ska bli min och Mathias! Åh vad glad jag är!! har för övrigt redan fått en av nycklarna! Men han som bor där nu ska bara hiva ut sina grejjer och sedan flyttstäda den. Hoppas han gör det snart så vi kan börja måla!

För målas om behöves det verkligen! Och jag har tänkt mig vita väggar med kanske en fondvägg. Björn har lovat att hjälpa till att måla och spakla. Han har ju jobbat som målare i över ett år, så det där kan han! Det enda som jag klurar på är vart man ska få plats med garderober? Men det får vi klura på.. Blir ju lättare att se sen när vi fått dit soffan. Och bestämt hur vi ska ställa den.

I morgon bär det antagligen av till Ikea för att kika på diverse olika prylar.
Och så ska vi provsitta soffor haha :)! Det ser jag verkligen fram emot..
Går inte riktigt att beskriva hur glad jag är! Finns lixom inga ord för det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!