2011-12-08 ? 13:59:16

Toddy <3

Tjipp tjopp, nu sa jag alldeles strax till stallet. Ska ut coh rida Toddy idag igen. Ser ut som om det blir en lång härlig prommenad för mig från bussen.. Burr! Jag ska med andra ord gå 2 km helt ensam ute i kylan.

Men Toddy är väl värd det antar jag. Ska försöka hinna hem till 17.00 men får väl se hur det går haha!Min mamma är förövrigt jätte snäll och tvättar all min coh Mathias tvätt haha, eftersom jag inte hinner.

Funderar på att ta me dmig kameran till stallet, men vet inte.
Tror det hinner bli mörkt innan jag komemr fram. that sucks...

Nä nu måste jag springa till bussen så jag inte missar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!