2011-12-22 ? 13:27:32

strålande jul



Här har vi en bild på dom fina julklapparna vi fick från jobbet! Två muggar var från Ittala och en påse med riktigt väldoftande tée! Muggarna är verkligen superduper fina, men bilden gör dem inte riktigt rättvisa. Bilden är ju trotts allt fotograferad med min Iphone.. haha!

Idag är det mycket som står på schemat, och jag känner mig krasslig. Ska träffa Simon, som jag inte träffat på evigheter! Han har nämligen flyttat ned till Lund för att studera. Men är nu hemma över jul för att fira med familjen. Sen ska jag och min karlslok åka till Ikea och sitta in en soffa... och så ska jag åka ut till stallet coh ta hand om Toddy <3

Men.. Jag har världens huvudvärk och ont i nacken och axlarna.
Det suger BIG TIME! Så får se hur mycket jag orkar med idag faktiskt..
Vill ju inte bli sjuk såhär 2 dagar innan jul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!