2011-12-16 ? 00:22:05

Ren och fin

Nu är jag ny duschad fin och färdig. Sitter med katten innanför morgonrocken och spelar the Sims social på Facebook, i väntan på att min man ska komma hem!

Tidigare idag åkte jag ut med Pernilla, Gretas ägare till stallet. Hade ju hand om Toddy idag. Spånig som jag är så tänkte jag att det kanske vore bra för min onda höft att rida barbacka, eftersom sadeln gör att jag får ont. Nej barbacka rider jag nog aldrig mer på Toddy.. För i morgon lär jag vara både blå gul och röd över hela "härligheten".. Toddys manke är INTE att leka med.

Men iaf en kul grej också! Jag ska få låna några böcker av Pernilla om djurkomunikation!! Ska bli så kul, och jag längtar till på lördag då jag ska få låna dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!