2011-12-17 ? 12:47:17

Regnet öser ner..

Är vaken men ligger fortfarande kvar i sängen. Det är väldigt mysigt att bara ligga och ta det lugnt och lyssna till regnet som smattrar på fönsterbläcken.

Men snart ska jag upp och klä på mig. Ska åka med Pernilla ut till stallet runt klockan 13.00. Så jag borde gå upp nu!

Senare idag ska ev jag och min älskling iväg till Ikea. Och efter det gå på bio! Vi har inte bokat några biljetter eller ens kollat vad det går för filmer, men vi ska väl fira våran 14månaders dag som vi egentligen hade igår. 14 månader plus 3 år haha!

Kommentarer
Annso

Cool bild! :)

2012-01-19 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!