2011-12-06 ? 16:59:49

Om blickar kunde döda..

Mitt liv är ju i ständig förändring känns det som. Och i början av nästa år (vilket inte är så långt kvar) så kommer en gigantisk förändring att ske!

Jag och min älskling kommer att flytta till en egen lägenhet!! Efter fyra år ska vi äntligen bli sambos, och få något alldeles eget. Finns inte ord för hur glad jag är! Och hoppas verkligen inte att någonting sätter käppar i hjulet. Men det har jag väldigt svårt att tro.

Fast igår kväll då vi låg och pratade lite så sa jag till honom.. "tänk att vi snart kommer att bli sambos!?! Tror du vi kommer att klara det :P?" och jag fick till svar.. "ja det är ju klart vi gör älskling, vi är ju typ redan sambos!".

Dock råder det lite delade meningar om inredningen. Men vi får väl kompromissa. Men jag är övertygad om att det kommer bli bra! Men innan inflyttning ska lägenheten vi kommer att hyra i andra hand att renoveras. Hoppas det inte tar allt för lång tid!! Jag vill ju hälst börja flytta redan nu ;) otålig som jag är haha!

Min älskling var dock lite orolig och frågade.. "katten ska väl inte flytta med?"... Haha nej katten ska inte flytta med oss, tråkigt nog enligt mig! Men han är nog lite orolig över att behöva dela säng med katten i all framtid, och jag förstår honom.. Får man den här blicken varje natt så är man nog inte så sugen på att dela säng med henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!