2011-12-11 ? 12:28:41

Mitt Hjärta <3

Jag vill hålla av dig, utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig, utan att äga dig.
Jag vill älska dig, utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig, utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek, utan att ställa krav eller villkor.
...Jag vill ge mig åt dig, utan att ge upp mig.
Jag vill leva med dig, jämte dig, utan att gå före, utan att sacka efter.
Det är omöjligt, sa Tvivlet,
Det är farligt, sa Rädslan,
Det är onödigt, sa Förnuftet,
Prova ändå, viskade Hjärtat...

Kommentarer
lina

Jisses vilken fin!

Har ofta tänkt så om de jag älskat, men inte riktigt fångat känslan i ord, män där satte du den! ;)

2011-12-13 @ 22:15:22
URL: http://uddasak.blogg.se/
Alma ^..^ Zanta

Åhhh, underbar text!

Är det okej att kopiera? :]

2011-12-14 @ 20:57:17
URL: http://kallbloden.blogg.se/
Natalie

Jadå! Det är bara kopiera :)

Kopierade den själv ;)

2011-12-14 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!