2011-12-19 ? 23:08:38

julklappar



Idag har jag jobbat, men fick sluta tidigt så passade på att knata förbo Täby Centrum för att köpa lite julklappar! Det blev julklappar till mamma och pappa, och så blev det faktiskt julklappar till mig själv och Mathias haha! Köpte varsin te-kopp till oss och 2 paket rökelser och en rökelsehållare, då Mathias bara ÄLSKAR rökelser haha!

Men köpte varsin kopp till oss då vi inte kommer att ha råd att köpa hur många fina koppar som hälst. Så kan ju vara fint att ha varsin iaf som är lite extra fin lixom :)! Sen köpte jag mig själv en förtidig julklapp som jag aldirg slog in haha! känns ju löjligt lixom.. Jag köpte en pyjamas på gina tricot. Inget märkvärdigt alls, men jag behövde verkligen ett par mysbyxor att ha hemma. Och det var ju ett stort plus att man fick ett linne på köpet!

Nu saknas bara en ram till syrrans julklapp och en julklapp till Ruben.
Attans att dets ka vara så svårt att komma på något till honom?
Har ni några idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!