2011-12-21 ? 20:42:10

Jul jul jul och ledighet

Åh nu är jag ledig fram till den 27! Ska bli så otroligt skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. Jag har verkligen världens bästa jobb men mina arbetstider gör att jag i princip inte hinner med annat än just att jobba, så nu ska jag skämma bort mig själv ordentligt!

Och något annat som är skönt är att jag har alla julklappar färdiga nu. Eller ja en kvar egentligen, men har ingen aning om vad jag ska hitta på där?

Mathias får ju kallingar och strumpor och så har jag ju köpt rökelser och två koppar till oss, sen ska syrran få en special designad grej som jag inte tänker avslöja fören efter julafton! Och mamma och pappa får varsin lexinton handduk, och Ruben får wow.

Haha själv får jag väl ingenting.. Mamma och pappa fick jag ju mina uggs stövlar av som förtidig julklapp. Men det är ju att få ge som är det roligaste :) <3

Bjuder också på ett vackert kort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!