2011-12-09 ? 19:07:06

Jag känner sådan tacksamhet.

Jag är tacksam för..

- att jag har min underbara pojkvän.
- att jag är omringad av så fantastiska djur.
- att vi äntligen fått en lägenhet.
- att alla i min familj är friska.
- att jag har så många fina vänner.
- att jag har ett arbete jag trivs med.
- att jag är frisk.
- att jag fått lära känna Joanna.
- att Fideli är min bästa vän.
- att jag får rida Toddy.
- att Breitling har fått ett så bra hem.
- att Labella fick somna in vacker och stolt.
- att jag mina närmaste vänner och deras familjer är friska.
- att det här året snart är slut.
- att jag bor i Sverige.
- att jag har så mycket att glädjas över.
- att jag har förmågan att känna känslor.
- den vackra naturen.
- att jag lever och får uppleva så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!